Digitalizarea transforma modul in care intreprinderile reunesc clientii, datele si procesele, iar companiile mici si mijlocii care adopta digitalizarea se pot astepta sa inregistreze cresteri medii ale veniturilor. Pe de alta parte, digitalizarea este un cuvant la moda pentru intreprinderile din ziua de azi, dar este, de asemenea, o calatorie lunga care poate intampina o anumita rezistenta din partea angajatilor si a partilor interesate.

Beneficii aduse prin digitalizare IMM

Implicarea clientilor

O parte semnificativa a consumatorilor sunt nativi digitali experimentati, iar numarul lor creste rapid. In mod firesc, intreprinderile cu o prezenta online au un avantaj in atragerea acestui grup cheie. Dar digitalizarea merge dincolo de crearea unui site web, a unui profil Facebook sau Instagram pentru o companie. Magia digitalizarii vine odata cu datele pe care le colecteaza. Digitalizarea genereaza informatii care ajuta intreprinderile sa isi inteleaga clientii si sa evalueze eficienta campaniilor de marketing.

Acest lucru este de nepretuit pentru intreprinderile mici cu bugete de marketing modeste. Publicitatea in spatiul online este mai accesibila decat intr-un ziar sau o revista traditionala. De asemenea, este mai bine directionata. Intreprinderile pot selecta tipul de clienti carora doresc sa le ofere produse, in functie de varsta, locatie si preferinte.

Datele web colectate din interactiunile clientilor cu activele online se pot traduce, de asemenea, in informatii valoroase cu privire la cine sunt clientii si ce le place la afacerea in cauza.

Optimizarea proceselor

Pe piata exista o multitudine de servicii cloud accesibile care pot ajuta intreprinderile sa gestioneze fluxul de lucru, sa acceseze cu usurinta datele si sa consolideze aplicatiile cheie. Anterior, aceste programe erau disponibile doar pentru organizatiile mari, care isi puteau permite hardware si echipe IT interne. Acum, o companie precum AttoSoft.ro poate pune la dispozitia clientilor din diverse domenii o suita de programe care sa ajute in procesul de digitalizare IMM.

Digitalizare IMM | AttoSoft.ro

Digitalizare IMM

Transformarea produselor si serviciilor

Prin procesul de digitalizare IMM un proprietar poate viza noi surse de venit si imbunatatiri ale produselor actuale, pe baza feedback-ului direct de la clienti. Aceste informatii ar putea asigura longevitatea unei afaceri, deoarece le permite antreprenorilor sa raspunda asteptarilor in schimbare ale clientilor. Ramanand la curent cu nevoile clientilor, vor putea sa le creasca satisfactia prin imbunatatirea serviciilor.